بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان زرند

معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال ساخت سینا زرند بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز علیزاده ،معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان در حال احداث سینا زرند، گفت: بدلیل مشکلات عدیده مالی و تحریمی که کشور در حال حاضر در آن قرار گرفته است، متاسفانه زمان بهره برداری بیمارستان به تعویق افتاد که این موارد خلف وعده مسئولین محسوب نمی‌شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق حبیب الله خنجری فرماندار، سید مهدی قویدل دادستان، علی صادقزاده معاون فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی و بهداشتی شهرستان، از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان در حال احداث سینا زرند بازدید بعمل آورد.

محمد جعفر علیزاده  معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان اظهار داشت: علی رغم تمامی مشکلات و تنگنا‌ها در تأمین هزینه ها، روند احداث بیمارستان به خوبی پیش می‌رود.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی کشور، پیشرفت فیزیکی بیمارستان را بیش از ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: احداث بیمارستان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و هم اکنون شاهد نصب و تجهیز بخش‌های مختلف آن هستیم که پس از تست و کنترل‌های نهایی تجهیزات مکانیکال و الکتریکال که به طور متوسط حدود ۴۵ الی ۶۰ روز زمان می‌برد، پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

پیشرفت ساخت بیمارستان سینای زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار