سناتور آمریکایی: باید درباره بازگشت به برجام بر همان اساسی که بوده است، گفت‌وگو کنیم

عضو کمیته قضایی سنای آمریکا ضمن انتقاد از خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران، خواستار بازگشت به این توافق بر همان اساسی که بوده است، شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، استیو کوهن، عضو کمیته قضایی سنا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان خواستار بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران شد.

او در پاسخ به این سوال «که ایران اخیرا یک نفتکش انگلیسی را توقیف کرده است که هم پیمان مهم آمریکا محسوب می‌شود. آمریکا اکنون باید چه اقدامی انجام دهد؟» گفت: «کاری که آمریکا باید انجام دهد این است که به توافق هسته‌ای ایران بازگردیم. ما هرگز نباید از این توافق‌نامه خارج می‌شدیم. اکنون باید درباره بازگشت به این توافق‌نامه بر همان اساسی که بوده است، گفت‌وگو کنیم. ­ ترامپ اعلام کرد می‌خواهد از توافقی خارج شود که در زمان اوباما حاصل شده بود و اکنون ما باید به توافقی باز گردیم که اوباما به آن دست یافت.»

این سناتور آمریکایی افزود: «سیاست‌های ترامپ با یکدیگر سازگار نیست. با شرایط دشواری مواجه هستیم که می‌تواند منجر به فعالیت‌هایی همانند جنگ شود، اما رئیس جمهوری داریم که نمی‌توان به او اعتماد کرد. ما رئیس جمهوری داریم که نمی‌دانیم سخنانی که می‌گوید حقیقت است یا نه.»

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۳۰ تير ۱۳۹۸
پس خسارتی که با خروج از برجام به ما خورده رو کی جبران میکنه؟! تازه اگه هم بخواد بیاد از کجا معلوم دولتهای بعدی باز نزنند زیرش. باید خیلی مراقب باشیم و امتیاز بگیریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۳۰ تير ۱۳۹۸
اقتدار ایران داره جواب میده
آخرین اخبار