فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

۳۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف شد/انهدام ۱۱ باند قاچاق در قم

سردار آقاخانی از کشف بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق طی امسال در قم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری،گفت: از ابتدای امسال با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم کشف شده است.

این مقام مسئول با اشاره به انهدام ۱۱ باند قاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر، افزود: در مدت مذکور ۹۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر در قم دستگیر شده‌اند.

وی عنوان کرد: در مجموع کشفیات انواع مواد افیونی، تریاک با ۳ تن و ۱۲ کیلوگرم، حشیش با ۲۷۶ کیلوگرم، مرفین با ۲۰۵ کیلوگرم و هروئین ۲۰ کیلوگرم به ترتیب بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان ومعتادان متجاهر، بر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان تأکید کرد.

سردار آقاخانی گفت: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از جرائم، هرگونه اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر را سریعاً از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۵۵۱۵ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و یا شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی در شناسایی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب این نیرو در شناسایی و کشف جرائم، قطعاً مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

کشف ۳۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.