حمایت از استار تاپ‌ها در جهت عرضه‌ی مستقیم محصولات کشاورزی

با استارتاپ‌های موفق ملی در جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و پایلوت در سطح کشور حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی آبادی عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما به دنبال این هستیم که به تمامی استارتاپ‌های ملی در تمامی استان‌های کشور این مطلب را برسانیم که شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی کشور با ظرفیت‌های و توانمندی‌های بالای خود در نقاط مختلف کشور آمادگی همکاری و استفاده از تجارب استارتاپ‌های موفق در بخش کشاورزی را دارد.

علی آبادی افزود: در این راستا با برنامه ریزی صورت گرفته و سازوکار طراحی شده سازمان تعاون روستایی مدیریت حوزه تولید و تسهیل گری را بر عهده خواهد داشت و حوزه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی در بخش‌های شهری و روستایی با حذف واسطه‌های متعدد توسط بخش خصوصی و استارت‌آپ‌های موفق و مورد تائید تقویت و حمایت می‌شود.

وی در پایان گفت: در این گردهمایی ساز و کار‌های اجرای طرح همکاری مشترک شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی استان یزد با استارتاپ‌های موفق ملی در جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و پایلوت در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ غ

از استار تاپ‌ها در جهت عرضه‌ی مستقیم محصولات کشاورزی حمایت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار