نوجوان ۱۳ ساله‌ای که دو هواپیما را از بین برد +فیلم

یک نوجوان چینی پس از ورود پنهانی به آشیانه هواپیمای سبک باعث خسارات زیادی به این پرنده‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسربچه ۱۳ ساله چینی به طور پنهانی به آشیانه هواپیمای کوچک و سبک وارد شد و سعی کرد یک شبه خلبان شود. او سوار یکی از هواپیما‌ها شد و کنترل را در دست گرفت، اما به دلیل سرعت زیاد به یکی از موانع برخورد کرد و باعث توقف هواپیما شد. جالب اینجاست که این حادثه باعث ترس او نشد و او تصمیم گرفت هواپیمای دیگری را امتحان کند و پس از چند بار عقب و جلو کردن هواپیما خسته شد و آشیانه را ترک کرد.

تمامی این اتفاقات توسط دوربین‌های نظارتی ضبط شد. صبح روز بعد کارکنان با صحنه وحشتناکی روبرو شدند. آنها بلافاصله دوربین‌ها را چک کردند و متوجه دزد کوچک شدند. نوجوان توسط پلیس بازداشت شد؛ بنابراین گزارش یکی از مهندسان پس از دیدن فیلم به یاد آورد که روز قبل این پسربچه را به دنبال تعمیر موتور هواپیما دیده است. او چند ساعتی در آشیانه بود تا کنترل و راه انداختن هواپیما را یاد بگیرد.

نوجوان پس از بازداشت به جرم خود اعتراف کرد و تاکید داشت که خانواده او از موضوع اطلاعی ندارند. صاحبان هواپیما هشت هزار یوان ادعای خسارت کردند، اما خانواده مجرم قادر به پرداخت تنها دو هزار یوان هستند.

انتهای پیام/

سرقت پنهانی نوجوان چینی در آشیانه هواپیما

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار