افزایش ۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در خراسان رضوی

میزان کشف کالای قاچاق در خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر ارزش ریالی دو برابر شده و از نظر حجم ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سبزوار گفت: حرکت نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و کسب رضایت مردم است.

او تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی مجاهدانی هستند که برای برقراری و حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین افتخار برای پلیس است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید گفت: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق موفق تر از پارسال عمل کرده و مصمم هستیم در مبارزه با ورود کالاهای غیر مجاز برخورد لازم را داشته باشیم.


احمد برادران فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور گفت: امنیت پایدار با حضور و مشارکت مردم برقرار می‌شود.


او ادامه داد: با همدلی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی در سبزوار فراهم شده که این موضوع تمایل به سرمایه گذاری در شهرستان را افزایش داده است.


در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد هاشمی که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و سرهنگ حسین بیات مختاری به عنوان فرمانده انتظامی  سبزوار معرفی شد.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.