مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت:

کهگیلویه و بویراحمد تا سال ۱۴۰۰ به‌طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رسیدن ضریب نفوذ گاز به میزان ۱۰۰ درصد تا سال ۱۴۰۰ دیگر ساکنان استان به‌طور کامل از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

کهگیلویه و بویراحمد تا سال ۱۴۰۰ به‌طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رحمان خادم،مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد نفوذ شبکه گاز خانگی تا سال گذشته ۸۵ درصد بود که تا پایان امسال به ۹۱ درصد  و تا سال آینده به ۹۷ درصد خواهد رسید.

او افزود: ۸۹۵ روستا در  کهگیلویه و بویراحمد بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد،۵۲۵ مورد آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

خادم بیان کرد: یک هزار و ۱۱۵ روستا در این استان شرایط گازرسانی را دارند که گازرسانی به ۲۳۳ مورد آن در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در مجموع ۱۰۰ درصد خانوار های شهری و ۸۴ درصد روستاییان این استان از نعمت گاز برخودار هستد.

خادم با اشاره به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی شرکت گاز استان، افزود: در هر ۲ حوزه شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ هزار و ۱۲۷ مشترک وجود دارد.

شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۷۷ با توجه به سیاست های دولت و نیاز روزافزون جامعه به گاز طبیعی تاسیس شد و از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب گازرسانی آغاز کرد.

انتهای پیام/پ

برخورداری کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.