وسوسه گرفتن سلفی زوج جوان را تا آستانه مرگ برد! +فیلم

زوج جوان که در حال گرفتن سلفی روی صخره در کنار ساحل بودند ناگهان توسط امواج به داخل دریا پرت شدند.

وسوسه گرفتن سلفی زوج جوان را تا آستانه مرگ برد! + فیلم////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زوج گردشگری که در سواحل هاوایی قصد سلفی گرفتن روی یکی از صخره‌ها را داشتند از حادثه‌ای مرگبار جان سالم بدر بردند. هنگامی که این زوج در حال گرفتن سلفی بودند ناگهان امواج به آن‌ها برخورد کرد و به داخل دریا پرت شدند. بنا به گفته شاهدان عینی آن‌ها در یکی از نقاط خطرناک ساحل در حال گرفتن سلفی بودند که دچار این حادثه شدند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه‌ای را که این زوج به داخل آب دریا افتاده‌اند و در جدال با مرگ هستند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که امواج دریا این زوج را از ساحل دور می‌کند آن‌ها با تکان دادن دست خود از شاهدان عینی و گروه نجات درخواست کمک می‌کنند. بلافاصله گروه امدادونجات ساحل با استفاده از جت اسکی توانستند این زوج را به کنار ساحل منتقل کنند. گفته می‌شود آن‌ها در این حادثه دچار جراحت نشده‌اند.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که سواحل هاوایی پرتلاطم‌ترین زمان خود در طول سال را تجربه می‌کند تا جایی که ارتفاع امواج در سواحل این منطقه به ۱۴ فوت (۴ متر) می‌رسد. مسئولان محلی هاوایی پیشتر بار‌ها به گردشگران در مورد نزدیک شدن به نقاط خطرناک ساحل برای گرفتن عکس سلفی هشدار داده بودند.

انتهای پیام/

حادثه برای گردشگرران حین گرفتن سلفی در ساحل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.