آیین‌نامه اجرایی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد، ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه‌ای، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه را به معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان کشور مبتنی بر حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید، دانشگاه آزاد در نظر دارد زنجیره‌ای از ظرفیت‌های عظیم ساختاری و تجهیزاتی این دانشگاه در سطح کشور را در قالب شبکه‌های استانی و سراسری با هدف افزایش حداکثری بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات پیشرفته آزمایشگاهی و تحقیقاتی به دانشجویان، استادان، پژوهشگران و صنایع سازماندهی کند.

آیین‌نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقات دانشگاه آزاد با محوریت پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی در سازمان مرکزی و مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در استان‌ها و واحدهای جامع مستقل به منظور بهره‌برداری بهینه و تسهیل و تسریع فرآیندهای اجرایی سامانه‌های ساها، ساتا و واحدهای پژوهشی ابلاغ می شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از افزایش شهریه دانشجویان در دانشگاه آزاد


در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اینکه تأسیس و بهره‌برداری از شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد از اولویت‌های راهبردی این دانشگاه است، امید است مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اجرای صحیح، دقیق و بهنگام این آیین‌نامه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

اولویت‌های راهبردی دانشگاه، تأسیس و بهره‌برداری از شبکه‌های آزمایشگاهی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی شیمی تهران مرکز
۱۵:۴۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
یعنی الان دانشجویان رو به ازمایشگاهها جهت درس ازمایشگاه راه خواهند داد؟