همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

اجرای طرح " اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن " در آذربایجان غربی

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اجرای طرح " اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن " در استان خبر داد.

محمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح" اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن " در استان نیز اجرا می‌شود.
 
بدلی اظهار کرد: در قالب اجرای طرح ملی اقدام برای احداث مسکن، یکصد هزار واحد در سطح کشور احداث خواهد شد که از این تعداد سهمیه این استان ۲ هزار و ۷۰۰ واحد می‌باشد که در شهر‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر اجرا می‌شود.
 
او اضافه کرد: در اجرای طرح یاد شده برای هر واحد ۷۵ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۹ درصد و دوره باز پرداخت ۱۲ ساله اعطا می‌شود.
 
بدلی افزود: در اجرای این طرح بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بانک مسکن مشارکت دارند.
 
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در ادامه به روند اجرای طرح " اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن " در استان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و یکصد پرونده تشکیل شده است و آماده معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات می‌باشند.

در طرح اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن، قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ ساخته شود که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن در شهر‌های زیر ۵۰۰ هزار نفر احداث می‌شود.

 
انتهای پیام/م
 

طرح   اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن در آذربایجان غربی برگزار می شود

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.