وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره

۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت، ۲۰ دور از شرایط بازی کردن به دور هستند.

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستارهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال مشخص نیست، اما تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند تا تمرینات خوبی را انجام دهند و آماده برگزاری مسابقات لیگ شوند. پرسپولیس هم که اردوی ۱۰ روزه‌ای در ترکیه داشت، تمرینات خود را در تهران آغاز کرده تا آماده حضور در لیگ نوزدهم و جام شهدا شوند.

حسین ماهینی، بشار رسن و سیامک نعمتی که دچار مصدمیت هستند، از حدود ۲۰ روز دیگر به شرایط بازی می‌رسند و می‌توانند سرخپوشان را در رقابت‌های لیگ همراهی کنند. البته مصدومیت محمد انصاری تا یک ماه دیگر درمان می‌شود و او ۱۰ روز دیرتر می‌تواند برای پرسپولیس در پست‌های دفاع وسط و چپ بازی کند.

لازم به ذکر است، ماهینی در دیدار دوستانه با نیروی زمینی تهران مصدوم شد که ابتدا احتمال می‌رفت پارگی رباط صلیبی است، اما سپس اعلام شد او حدود ۲۰ روز دیگر به شرایط بازی می‌رسد.

بشار رسن نیز که کتف خود را به تیغ جراحان سپرد، در قطر حضور دارد و تمرینات با توپ را آغاز کرده و به زودی به پرسپولیس اضافه می‌شود.

سیامک نعمتی هم که بینی او در اردوی ترکیه شکست، چندی پیش جراحی کرد و حدود ۲۰ روز زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسد.

گابریل کالدرون آرژانتینی روی این ۳ بازیکن (ماهینی، نعمتی و بشار رسن) حساب ویژه‌ای باز و از کادر پزشکی درخواست کرده تا آن‌ها را هر چه زودتر به شرایط بازی برسانند. پرسپولیس در پست دفاع راست به جز ماهینی، شیری را در اختیار دارد که مصدوم است و به جای نعمتی و بشار هم هافبک‌های زیادی در تیم سرخپوش حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

عرب پاسخ خبرنگاران را نداد/ بی اطلاعی مدیرعامل از تخفیف ۵۰۰ هزار یورویی برانکو

مصلح: هنوز وضعیت مان مشخص نشده است

سروش رفیعی: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار