عرب پاسخ خبرنگاران را نداد/ بی اطلاعی مدیرعامل از تخفیف ۵۰۰ هزار یورویی برانکو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از خروج از ساختمان باشگاه، حاضر به پاسخگویی به اصحاب رسانه نشد.

عرب پاسخ خبرنگاران را نداد/ بی اطلاعی مدیرعامل از تخفیف ۵۰۰ هزار یورو برانکوبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حواشی پرسپولیس در روز‌های اخیر بسیار زیاد شده و از سویی دیگر ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اصحاب رسانه پاسخ نداده تا حواشی این باشگاه زیاد‌تر از قبل شود. به دلیل حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در ساختمان باشگاه، اصحاب رسانه به خیابان سئول رفتند تا وضعیت این ۲ بازیکن را پیگیری کنند که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه از ساختمان خارج شد و زمانیکه خبرنگاران از او سوال می‌کردند، او پاسخ نداد و سوار ماشین شد.

البته عرب در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره خبری که برانکو ۵۰۰ هزار یورو تخفیف داد و نپذیرفت، ابراز بی طلاعی کرد.

لازم به ذکر است، ساعتی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ حاضر بود به پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو تخفیف دهد و تنها ۵۰۰ هزار یورو دیگر را از طلبش بگیرد که عرب به سوال خبرنگاران درباره این موضوع پاسخ نداد و ابراز بی اطلاعی کرد.

سروش رفیعی و شایان مصلح در ساختمان پرسپولیس

خبر دیگر اینکه ساعتی پیش، سروش رفیعی و شایان مصل، هافبک و مدافع پرسپولیس که به دلیل حضور در لیست مازاد، دیگر در تیم سرخپوش پایتخت نمی‌مانند، به ساختمان باشگاه رفتند تا وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند. هر ۲ بازیکن از وضعیت موجود ناراضی هستند و هنوز فسخ قرارداد شان را دریافت نکرده اند.

همچنین دقایقی پیش رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو هم به ساختمان باشگاه رفت و باید دید آیا حضور وی مربوط به شکایت برانکو یا مطالبات او می‌شود یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
این آقا خوب داره ماموریتشو انجام میده داره کاری میکنه که اتحاد بازیکنا از بین بره بعد هم بگه من بازیکنا رو حفظ کردم از طرفی هم کلی پرونده شکایتی روی دست باشگاه بذاره خیلی قشنگ و با برنامه داره دستورات رئیسش رو مو به مو اجرا میکنه امیدوارم زودتر این تیم خصوصی بشه
آخرین اخبار