مصلح: هنوز وضعیت مان مشخص نشده است

مدافع پرسپولیس تهران گفت: هر روز به باشگاه می‌آییم تا به نتیجه برسیم و وضعیت مان مشخص شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

مصلح: هنوز وضعیت مان مشخص نشده است/ امیدوارم رفتن و بازگشتم به پرسپولیس زود صورت بگیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با سروش رفیعی در ساختمان باشگاه حضور داشت، پس از خروج از ساختمان در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: ما وارد اتاق شدیم، اما ایرج عرب از درب دیگری ساختمان را ترک کردند و من هم از او خداحافظی می‌کنم. اینقدر به باشگاه آمدم، مسیر‌ها را می‌دانم و دیگر بلد شده ام.  

او افزود: هر روز به باشگاه می‌آییم تا به نتیجه برسیم و وضعیت مان مشخص شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امروز هم می‌گویند، فردا بیایید. یک هفته است که از ترکیه آمده ایم و تمام تیم‌ها بسته شدند و نمی‌دانم می‌خواهند چه کاری انجام دهند، اما موضوع ساده است، یا یکطرفه فسخ کنند و بگویند ما شما را نمی‌خواهیم یا اینکه خیلی منطقی به توافق برسیم.

مصلح ادامه داد: من تاکید کردم که مخلص هواداران هستم و این موضوع را بازهم تکرار می‌کنم. دیروز هم گفتم که بزرگ‌تر از من و سروش هم آمدند و رفته اند و این نام پرسپولیس است که می‌ماند. ما با مصدومیت برای پرسپولیس بازی کردیم و این تیم را دوست داریم. هواداران ما را دوست داشتند و این رابطه ۲ طرفه بود. ممکن نیست قرضی برم، اما امیدوارم رفتن و بازگشتم به پرسپولیس زود صورت بگیرد.  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد پیشنهاداتش خاطرنشان کرد: پیشنهادات داخلی و خارجی را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب و انشاالله پس از مشخص شدن وضعیتم با پرسپولیس، تیم آینده ام را معرفی می‌کنم. درباره مفاد قرارداد نمی‌توانم توضیح دهم.


بیشتر بخوانید:

تهدید پرسپولیس توسط بودیمیر

مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی در پرسپولیس

سرمربی و مربی بدنساز پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند


انتهای پیام/

صحبت های شایان مصلح درباره جدایی از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار