معاون اداره صنایع لرستان:

مدیران برای رفع مشکلات تولید از اختیارات استانی استفاده کنند

معاون بازرگانی و توسعه تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اختیارات خوبی برای مدیران استانی در خصوص رفع موانع تولید لحاظ شده که مدیران باید از آن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  برات قبادی معاون بازرگانی و توسعه تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اختیارات خوبی برای مدیران استانی در خصوص رفع موانع تولید لحاظ شده که مدیران باید از آن استفاده شود.

 برات قبادی  در همایش تجلیل از واحد‌های نمونه صنعت و معدن استان افزود: در وزارت صمت همه امکانات برای رسیدن لرستان به شرایط مطلوب بسیج شده، اما باید از ظرفیت‌های استانی نیز بهره برداری کرد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی بیشتر مدیران استان در حوزه‌های صنعت و معدن اظهار داشت: بانک‌ها نباید در پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی حساسیت بیش از حد داشته باشند بلکه باید با مساعدت ان‌ها و پیگیری مدیریت ارشد استان، در حوزه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به مشکلات تامین اجتماعی، بیمه و مالیات صنعتگران تصریح کرد: همه این مسائل در استان قابل حل است که مدیران استانی این اختیارات را دارند که در راستای رفع موانع تولید اقدام کنند.

قبادی ادامه داد: علیرغم اینکه همه امکانات از جمله منابع معدنی، آب، منابع خدادادی، فرهنگ طبیعی، نیروی کار و جوانان تحصیلکرده و خوش فکر در لرستان وجود دارد، اما متاسفانه تغییرات محسوس سایر استان‌ها دراین منطقه مشهود نیست.

وی ادامه داد: مردم لر همیشه برای نظام فرصت بوده و توانایی انجام کار‌های بزرگ را هم دارند، اما امروز بیکاری برای لرستان تهدید است و قابل قبول نیست.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت وزیر صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر صادرات محصولات لرستان گفت: در حالیکه حوزه دام از توانمندی‌های تولیدی لرستان است چرا باید این استان خواستار گوشت منجمد برزیلی باشد؟

۲۴۰ واحد معدنی و یکهزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در لرستان وجود دارد که سهم این تعداد در اشتغال استان ۲۰ درصد است.

در این مراسم از ۲۸ واحد نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار