راه‌اندازی ۱۴۳ مرکز نیکوکاری در لرستان

معاون کمیته امداد لرستان با بیان اینکه ۷۵ مرکز نیکوکاری در لرستان فعال است گفت: ۱۴۳ مرکز نیکوکاری تا پایان سال ۹۸ در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون کمیته امداد لرستان با بیان اینکه ۷۵ مرکز نیکوکاری در لرستان فعال است گفت: ۱۴۳ مرکز نیکوکاری تا پایان سال ۹۸ در استان راه‌اندازی می‌شود.

داریوش میر شریفی  با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ مرکز نیکوکاری در استان لرستان فعال بود و امسال نیز ۳۵ مرکز راه‌اندازی شد اظهار داشت: ۱۴۳ مرکز نیکوکاری تا پایان سال ۹۸ در استان راه‌اندازی می‌شود.

او  با اشاره به اینکه این مراکز نیکوکاری ساختاری مردمی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی، مستقل و داوطلبانه دارند افزود: این مراکز در سطح روستا، شهرک و مجتمع‌ها با حضور مردم و با مجوز و نظارت کمیته امداد تشکیل می‌شوند.

معاون اداره امور مشارکت‌ها و شبکه‌های مردمی کمیته امداد لرستان بابیان اینکه مراکز نیکوکاری به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شوند بیان کرد: تشکیل این مراکز باهدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان، نیکوکاری و به‌نوعی واگذاری کار مردم به خود مردم است.

او  تصریح کرد: کسانی که مرکز ایجاد می‌کنند هزینه راه‌اندازی دریافت می‌کنند و ماهیانه هزینه پشتیبانی حدود یک‌میلیون تومان دریافت می‌کنند و تحت نظارت کمیته امداد هستند.

میر شریفی گفت: در آینده بخشی از خدمات امداد که قابل برون‌سپاری است به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود، مراکز استان در زمان سیل حدود ۱۲ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

انتهای پیام/ب

۱۴۳ مرکز نیکوکاری در لرستان راه‌اندازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.