در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«درخت گردو» همچنان در مرحله فنی/ از ساخت «آبتین و پرطلایی» چه خبر؟

علی نوری اسکویی به آخرین وضعیت تولید دو اثری که تهیه کنندگی آن‌ها را برعهده دارد، اشاره کرد.

«درخت گردو» همچنان در مراحل فنی/ از ساخت «آبتین و پرطلایی» چه خبر؟علی نوری اسکویی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال انجام مراحل فنی «درخت گردو» هستیم که احتمالاً حدود دو هفته آینده به پایان می‌رسد.

او افزود: کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده فایسال سویسال ترکیه‌ای است و تهیه کنندگی آن را خودم بر عهده دارم. اثری مشترک که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.

این کارگردان ادامه داد: تدوین این فیلم را مصطفی خرقه پوش و صداگذاری محسن روشن پیش می‌برد و موسیقی توسط پیام آزادی در آلمان انجام می‌شود.

نوری اسکویی گفت: کل بازیگران و لوکیشن‌های «درخت گردو» از ترکیه هستند و موضوع آن قصه‌ای اجتماعی درباره زندگی یک نویسنده است.

وی درخصوص نمایش «درخت گردو» افزود: طبیعتاً نمایش فیلم را در جشنواره‌ها آغاز می‌کنیم، اما در تلاشیم که در ایران هم آن را اکران کنیم؛ البته بستگی به شرایط زمانی دارد.

این کارگردان درباره آخرین وضعیت ساخت «آبتین و پرطلایی» گفت: این اثر در مرحله تولید است و فکر می‌کنم تا آخر سال جاری به پایان برسد.

او افزود: ما برای تولید این فیلم از سال ۹۶ درگیر مسائل و مشکلات گرانی ارزی شدیم و به مشکلات مالی برخوردیم. بدین علت تولید آن زمانبر شد. هم اکنون در حال رایزنی با سرمایه گذاران ایرانی هستیم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

گفتنی است مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از تولید «آبتین و پرطلایی» حمایت می‌کند. «آبتین و پر طلایی» داستان عاشقانه یک شاهزاده ایرانی و پرنسس کره‌ای را روایت می‌کند و کاری مشترک بین ایران و کره است.

اولین نمایش این فیلم در ایران و کره خواهد بود و اکران‌های بین المللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تهیه کنندگی آن برعهده علی نوری اسکویی و یک تهیه‌کننده کره‌ای است؛ البته کارگردانی آن را هم یک کره‌ای بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 

«آبتین و پرطلایی» ساخته می شود؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.