برگزاری همایش تجلیل از زنان مدیر، شاخص و کارآفرین در مشهد

همایش تجلیل از زنان مدیر، شاخص و کارآفرین در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید سوداگری مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین و نفرات برگزیده باشگاه مدیران برتر هشتم مرداد ماه در هتل هما شماره ۲مشهد برگزار می شود.

او ادامه داد: در این سال‌ها یکی از گروه‌هایی که آنچنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است، بانوانی بودند که از سطح صفر به ۱۰۰رسیده اند.
 
مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: در این مراسم از ۵بانوی شاخص و کارآفرین تجلیل به عمل می آید.

سوداگری افزود: این باشگاه به منظور معرفی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان و آسیب پذیران از مرداد ماه پارسال فعال شده است.
 
او تصریح کرد: در طول مدت یک سالی از فعالیت این باشگاه می گذرد بیش از ۸۵۰ نفر در قالب ۷دوره آموزشی که ۶۵درصد آنان بانوان بودند از آموزش‌های لازم برخوردار شدند‌.

مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: در مدت فعالیت این باشگاه ۱۵ نفر به صورت مستمر از این آموزش
برخوردار شده اند و اکنون از این افراد به عنوان اساتید این کلاس‌ها استفاده می شود.
 
سوداگری افزود: بدون شک این گروه به جهت آنکه خودشان درد و رنج سختی‌ها و مشکلات را چشیده اند، بهتر از سایر اساتید میتوانند در امر تدریس اثرپذیر باشند.
 
او ادامه داد: در سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بر اقتصاد پایدار مبتنی بر تولید و کارآفرینی بدون اتکای به نفت تاکید شده است که این مهم به طور جد در دستور کار مسئولان باشگاه مدیران برتر قرار گرفته است.
 
مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی این باشگاه اشتغال پایدار ایجاد شده است و این نوع اشتغال زمانی تحقق می یابد که استاندارد‌های گویش، پویش و برندیدنگ در آن فرد و مجموعه باشد.

انتهای پیام//ف. س

ایجاد اشتغال پایدار برای ۵۰۰شرکت کننده در همایش تجلیل از زنان کارآفرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.