استاندار خوزستان به گیلان می‌رود؟

برخی رسانه‌ها به نقل از یکی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که وزرات کشور قصد دارد تا استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در گیلان منصوب کند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که خبرهایی در رسانه‌ها از مهاجرت غلامرضا شریعتی استاندار فعلی خوزستان به تصدی پست خود در استان گیلان روی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده است.

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور به دنبال گزینه‌های غیربومی برای استانداری گیلان است، گفت: طبق اطلاعات موجود وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.

در پی انتشار این خبر، سعید رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان خبر منتشر شده را شایعه دانست و گفت: استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند و فعلاً هیچ گونه تغییری در استانداری مطرح نیست.

برای روشن شدن و صحت این موضوع باشگاه خبرنگاران جوان، با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت‌وگو کرد، شریعتی، استاندار خوزستان به خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصدی پست خود در استان گیلان، اظهار کرد: «من مأمور نظام و دولت هستم، هر تصمیمی که نظام بگیرد من در خدمت هستم.»

استاندار خوزستان گفت: «وزیر کشور تاکنون با من در این‌باره صحبت نکردند.»


بیشتر بخوانید: صحبتی برای رفتن شریعتی به استانداری گیلان نشده/ شریعتی فعلاً در خوزستان می‌ماند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار