جوانان در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی تاثیر گذارند

فرماندار تربت جام گفت: جوانان در مسائل کشور تاثیر گذار بوده و باید به جوانان میدان داد و افراد با تجربه مهارت‌های لازم را به جوانان انتقال دهند.

جوانان در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی تاثیر گذارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندارتربت جام درجلسه شورای ورزش وجوانان با اشاره به ظرفیت، پتانسیل و قابلیت‌های جوانان گفت: جوانان در حوزه‌های مختلف قابلیت‌های قویی دارند و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس مدیون اقشار مختلف و بویژه جوانان است که با حمایت و مشارکت چشم گیرخود درهمه عرصه هاحرف اول را تا الان زدند.

او با اشاره به انتخابات بسیار مهم مجلس و مشارکت جوانان در این امر بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بردولت و ملت و تاثیر تحریم‌های ظالمانه در کشور توسط دشمنان لازم است همه تلاش کنند که این دوره از انتخابات مجلس مانند گذشته با مشارکت حداکثری و حضور جوانان برگزار شود.

فرماندار تربت جام بیان کرد: به هر میزان که مشارکت مردم بالاباشد به همان میزان طعمه دشمن کم و مایوس می‌شوند.

حمیدی افزود: انتخابات مجلس مانند گذشته قانونمند و با مجریان و ناظران دست پاک، متدین، مومن، مطمئن و دیندار برگزار می‌شود و اجازه نخواهیم داد یک رای از کسی تضییع شود و مجریان و مدیران حق دخالت اینکه مردم چه کسی را انتخاب می‌کند را ندارند.

در ادامه جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان با تشریح برنامه‌های ورزشی برای جوانان و قشر‌های مختلف مردم گفت: سالن‌های ورزشی با تمام امکانات و تجهیزات دراختیار ورزش دوستان و علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی قراردارد و با همکاری شهرداری جشن تابستانه به حصور جوانان و ورزشکاران درپارک‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

محسن سپهری بااشاره به اختلاف سالن ورزشی خیرآباد با بنیاد مستضعفان که هنوز حل نشده ادامه داد: متاسفانه مشکل این سالن کاربه وزارت خانه کشیده شده است و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان‌مصوبه کمیته برنامه ریزی تا الان‌اتفاق نیفتاده است که عملیات ساختمانیا ادامه یابد و تملک به راحتی صورت پذیرد.

او بااشاره به مشکل کمبود آب برای آبیاری دوزمین چمن ورزشی افزود: با توجه به افزایش دما و کمبود آب و همچنین اعتبارات زمین چمن در حال نابودی است و هر تانکر آب ۴۰۰ هزار تومان برای اداره هزینه در بردارد‌و لازم است شهردادی در ارتباط با آبیاری زمین چمن همکاری کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام با اشاره به مشکل پیست موتوری سواری گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰میلیون تومان برای پیست موتور سواری کراس هزینه شد، اما به دلیل عدم تکمیل مدارک راکبان این پیست کمتر مورداستقبال قرار می‌گیردولی بیش از ۵۰ متقاضی دیگر در رشته موتور سواری داریم که باید ساماندهی شوند تا مزاحمتی برای شهروندان درسطح شهر نداشته باشند.

سپهری با اشاره به فرارسیدن هفته ازدواج افزود: دوازدهم لغایت هجدهم مرداد به عنوان هفته ازدواج نام گذاری شده که نیاز است برای ترویج فرهنگ ازدواج دربین جوانان خیرین وارد میدان شوندوبه این حوزه کمک کند.

انتهای پیام //ز. ج
 


متقاضیان در رشته موتور سواری باید ساماندهی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.