رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه واسط همه کسانی باشد که دل آن‌ها برای حق، حقیقت و اسلام ناب می‌تپد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمد قمی  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش فصلی مدیران و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مشهد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید حلقه واسط همه کسانی باشد که دل آن‌ها برای حق، حقیقت و اسلام ناب می‌تپد و در عرصه تبلیغ و ترویج اسلام ناب، سازمان تبلیغات، خادمِ خادمان فرهنگ و معارف اسلام ناب و اهل بیت (ع) است و از هر کسی در این مسیر گام بردارد حمایت می‌کند.
 
او با بیان اینکه روحانیان و مساجد باید ترویج و تبلیغ خوبی‌ها در جامعه را آسان کنند، ادامه داد: به فرموده امام خمینی (ره) همه باید برای تبلیغ اسلام تلاش کنند و یکی از شعار‌های سازمان تبلیغات اسلامی، همه با هم برای نشر خوبی ها است یعنی همه باید مبلغ خوبی‌ها شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رصد، مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه‌ای دشمن که فکر، شخصیت، هویت و سبک زندگی مردم جامعه را مورد هدف قرار داده است از دیگر رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام قمی افزود: این سازمان مامور به تبیین و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی (ص) است.

انتهای پیام//ف.س
 

سازمان تبلیغات اسلامی مامور به تبیین اسلام ناب محمدی (ص) است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.