زرند قهرمان المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور

تیم فوتبال گل کوچک مجتمع آموزش عالی زرند بر سکوی نخست چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، الهی رئیس مجتمع آموزش عالی زرند امروز در مراسم استقبال از ورزشکاران تیم فوتبال گل کوچک مجتمع آموزش عالی زرند در ایستگاه راه آهن این شهرستان، این قهرمانی را به جامعه دانشگاهی استان کرمان و شهرستان زرند تبریک گفت و بیان داشت: مجتمع آموزش عالی شهرستان زرند در کنار مباحث و مطالعات علمی از کار‌های فرهنگی و وزرشی نیز غافل نشده است.

او افزود: تیم فوتبال گل کوچک مجتمع آموزش عالی زرند با ترکیب محمد قائدی، ابوالفضل مشایخی، محمد حسین زین الدینی و ایمان حسن زاده به مربیگری مهدی محمدعلی پور به دنبال نخستین حضورش در رقابت‌های قهرمانی کشور فاتح مسابقات شد.

مهدی محمد علی پور سرمربی تیم فوتبال گل کوچک مجتمع آموزش عالی زرند نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در چهارمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور که با حضور ۳۳۲ تیم به میزبانی همدان برگزار شد، تیم فوتبال گل کوچک مجتمع آموزش عالی زرند به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

او افزود: این تیم توانست در این مسابقات تنها با یک گل خورده و عبور از تیم قدرتمند خراسان شمالی در مرحله نهایی موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شود.

سرپرست تیم در پایان از زحمات رئیس، کارکنان و اعضای تیم فوتبال مجتمع آموزش عالی زرند تشکر و قدردانی کرد و این قهرمانی را حاصل تلاش بی وقفه همه‌ی مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانست.

انتهای پیام/ب

مجتمع آموزش عالی زرند فاتح المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار