مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

تحریم وزیر خارجه، اوج ناتوانی دشمن است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آخرین اقدام دشمنان، قراردادن نام وزیرخارجه کشورمان در فهرست تحریم است که دولت آمریکا با این عمل نشان داد که در اوج ضعف و ناتوانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد حسین ایزدی مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در مراسم معارفه امام جمعه جدید مه ولات با اشاره به اعمال فشار و تحریم دشمنان علیه کشورمان، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با اعمال تحریم و فشار راه به جایی نمی‌برند و به طور حتم این توطئه آنان نیز همانند گذشته با شکست مواجه می‌شود.

او ادامه داد: آخرین اقدام اخیر دشمنان، قراردادن نام وزیر خارجه کشورمان در فهرست تحریم است که دولت آمریکا با این عمل نشان داد که در اوج ضعف و ناتوانی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان اینکه نماز جمعه باید نماد وحدت و همدلی باشد، گفت: یقین داریم که نماز‌های جمعه منشا خیر، وحدت و همگرایی مردم و مسئولان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که تربیون نماز جمعه باید امید آفرین باشد.
 

دشمن، تروریسم اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است

 
مسعود رنجبر فرماندار مه ولات گفت: دشمن، تروریسم اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است که بی شک این توطئه شوم آنان نیز همانند گذشته با شکست مواجه می‌شود.

او تصریح کرد: اگر همه ما به منویات رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون عمل کنیم بی شک علاوه بر رفع مشکلات فراروی، مسیر رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان هموارتر می‌شود.

انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار