مسؤل مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قم عنوان کرد؛

برگزاری جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار در قم

محمدی از برپایی جشن ازدواج ۱۵۰ زوج از پاسداران و فرزندان خانواده‌های سپاه استان همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  محمدرضا محمدی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قم با تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج آسمانی مولی الموحدین امام علی (ع) و حضرت زهرای مرضیه (س) گفت: یکی از افتخارات سپاه حرکت در مسیر اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و استواری سبک زندگی اسلامی در جامعه و بخصوص در سطوح خانواده‌هاست.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به جزییات مراسم ادامه داد: در جشن پیوند آسمانی حجت الاسلام عشقی از اساتید حوزه سخنرانی خواهد کرد، ضمن اینکه اجرای نمایش‌های طنز ازدواج‌های پایدار و ناپایدار، معرفی ازدواج‌های موفق، برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، رونمایی از تابلوی هنری یادبود سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و قرائت دسته جمعی میثاق نامه ازدواج آسان و پایدار بخش‌های دیگری از متن و حاشیه آیین پیوند آسمانی خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از سال گذشته برنامه‌ای را با هدف تشویق و ترویج ازدواج بهنگام، آسان، پایدار و تاثیرگذار در مجموعه خانواده‌های سپاه و معرفی الگو‌های موفق و صحیح ازدواج در جامعه تدارک دیده که ماحصل آن برگزاری مراسم جشن «پیوند آسمانی» ۱۵۰ زوج پاسدار با توسل به حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سالروز ازدواج این دو الگوی نورانی و آسمانی است که چنین روز پربرکتی در تقویم زندگی زوج‌های جوان به زیبایی ثبت شود.

وی همچنین به فعالیت کانون شمیم ازدواج در مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان اشاره و ابراز کرد: مسؤلیت این کانون همسریابی و وساطت ازدواج ویژه کادر سپاه و فرزندان آنان و عموم متدینین جامعه بر مبنای تشویق به سنت الهی و نبوی ازدواج آسان و ترویج فرزندآوری در جامعه است و از آغاز فعالیت کانون شمیم تا به حال گام‌های اثربخشی در این راستا برداشته شده است.

محمدی در پایان یادآور شد: مراسم جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج از خانواده‌های سپاه استان قم، روز دوشنبه ۱۴ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

جشن پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج پاسدار در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.