میکائیلی در مسابقات قهرمانی بلغارستان به فینال رسید

کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان قم بعد از کسب مدال مسابقات آسیایی مجوز صعود به رقابت فینال کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، کشتی‌گیری که کمتر از یک ماه قبل در آخرین لحظات با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به ترکیب نهایی تیم اعزامی به پیکار‌های ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا اعزام و با کسب مقام سوم و نشان برنز قاره کهن افتخار آفرین شد، اکنون فینالیست رقابت‌های قهرمانی جهان است.

میکائیلی تیر ماه امسال یکی از نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان قاره آسیا بود که تنها با یک شکست به مقام سوم و نشان برنز این مسابقات بسنده کرد، ولی با همین مدال نظر مساعد کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی را به خود جلب و مجوز حضور در رقابت‌های ۲۰۱۹ قهرمانی جهان را کسب کرد.

این کشتی‌گیر شاهرخ میکائیلی جوان و آینده‌دار است که یکی از محصولات سرمایه‌گذاری هیات کشتی قم روی نخبه‌های رده‌های سنی پایه کشتی فرنگی به شمار می‌رود و زیر نظر مربیان مجرّب و با دانشی همچون روح‌الله میکائیلی یکی از سه مربی برتر کشتی فرنگی ایران در سال‌های اخیر رشد پیدا کرده است.

در شرایطی که پیکار‌های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان به میزبانی کشور بلغارستان برگزار می‌شود، میکائیلی نماینده ایران در وزن ۱۱۰ کیلوگرم است که پس از استراحت در مرحله نخست، در دور دوم با نتیجه سه بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از کشور یونان را مغلوب کرد.

فرنگی‌کار مستعد و آینده‌دار کشتی قم در کشتی بعدی خود که مسابقه‌ای که مرحله یک چهارم نهایی بود با نتیجه ۱۰ بر صفر شویی کاوامورا از کشور ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا در این مرحله با برتری قاطع ۶ بر صفر مقابل آدولف بازو از مجارستان به دیدار فینال راه یابد.

شاهرخ میکائیلی عصر امروز در مسابقه پایانی وزن ۱۱۰ کیلوگرم پیکار‌های کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قهرمانی نوجوانان جهان در بلغارستان در حالی برابر رازمیک کوردیان از ارمنستان به میدان می‌رود که نکته جالب توجه راجع به وی این است که تا کنون حتی یک امتیاز به رقبا نداده است.

انتهای پیام /ح

فرنگی‌کار قم در فینال کشتی دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار