جشن ازدواج آسان ۱۲۰ زوج ارتشی از استان‌های شمالغرب کشور در خوی

همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج ساده کارکنان جوان و فرزندان کارکنان نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور در خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جشن ازدواج آسان که با حضور فرماندهان ارشد نیروی زمینی و خانواده‌ها و زوج‌ها در قالب طرح پیوند‌های آسمانی در تالار شهدای ارتش برگزارشد ۱۲۰ زوج از استان‌های شمالغرب کشور با اجرای مراسم ساده و اسان زندگی مشترک خود را شروع کردند.

امیرسرتیپ دوم حاجی لو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجاو ارشد نظامی آجا در شمالغرب کشوردر این مراسم تسهیل ازدواج برای کارکنان و فرزندان کارکنان نیروی زمینی را از برنامه‌های اولویت دار نزاجادانست و افزود: در اجرای طرح پیوند‌های آسمانی که از منویات رهبری برای توسعه فرهنگ ازدواج ساده در خانواده هاست فرماندهی نیروی زمینی ارتش ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۴ قلم کالای اساسی برای زوج‌های جوان اهدا میکند.

او افزود: در این جشن که دومین مرحله برگزاری آن در شمالغرب است برای ۱۲۰ زوج جوان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت و ۴ قلم کالای اساسی زندگی با تولید ایرانی در درب منزل تحویل زوج‌ها شد.

امیر سرتیپ دوم سلمانی معاون اجرایی نزاجا هم در این مراسم بستر سازی برای ازدواج آسان جوانان در جامعه را وظیفه کیله نهاد‌ها مربوط به خانواده و اشاعه سنت اهلبیت ع دانست و افزود: فرماندهی نیروی زمینی ارتش برای ازدواج آسان کارکنان جوان و فرزندان آن‌ها کمک‌های مادی و معنوی را در سرلوحه برنامه‌های یکان‌های خود قرارداده است.

امیر سرتیپ دوم میرزا بیگی رئیس بنیاد اکرام نزاجا هم در این مراسم گفت: تاکنون در اجرای طرح سفره‌های آسمانی بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش برای بیش از ۵ هزار زوج مراسم ازدواج آسان برگزارکرده و تاپایان امسال ۷ مراسم ازدواج ساده برگزار خواهد شد
برپایی سفره عقد ساده و اجرای برنامه‌های فرهنگی از مهمترین بخش‌های این مراسم ازدواج ساده با حضور خانواده‌های عروس وداماد‌ها بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جشن ازدواج آسان در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.