ارائه یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در ایلام

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی در مراکز دولتی و خصوصی استان به متقاضیان ارائه شده است.

ارائه یک میلیون و ۲۳۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی خردمند گفت: از این تعداد آموزش ارائه شده به متقاضیان ۸۳۰ هزار نفر ساعت در بخش دولتی و ۴۰۰ هزار نفر نیز مربوط به مراکز بخش خصوصی است.

وی، تعهد آموزش آموزش اداره کل فنی و حرفه‌ای استان را در سال ۹۸ در بخش دولتی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت اعلام کرد و افزود: این میزان تعهد در بخش خصوصی نیز ۹۰۰ هزار نفر ساعت است.

خردمند با اشاره برنامه‌های این اداره کل در ارائه آموزش‌های جدید، چون نفت - گاز، پتروشیمی و گردشگری در این اداره کل اضافه کرد: توسعه فرهنگ مهارت آموزی و مهارت افزایی، اجرای آموزش مهارتی بر مبنای تقاضا محوری، توسعه آموزش مهارت در راستای عدلت محوری و ارائه آموزش با کیفیت از اهداف پیش بینی شده فنی و حرفه‌ای در طی سال‌های آینده است.

او افزود: در این بخش ۱۴ مرکز ۲ منظوره ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فعال است که بیش از ۲۲۵ حرفه شغلی در سطح ۱۳۰ کارگاه ثابت و سیار را به متقاضیان جامعه هدف آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/اس

آموزش در فنی و حرفه ای استان ایلام

برچسب ها: فنی و حرف ای ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.