شهید مدافع حرمی که به آرزویش در دنیا نرسید + عکس

شهید مدافع حرم مهدی عزیزی، از پیشگامان و نخستین نیرو‌هایی بود که در راه دفاع از حریم آل‌الله به سوریه رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهید مدافع حرم مهدی عزیزی اول مهرماه سال ۱۳۶۱ به دنیا آمد و در یازدهم مردادماه ۱۳۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهید مدافع حرمی که به آرزویش در دنیا نرسید + عکس


بیشتربخوانید: شهیدی که در وصیتنامه اش از نحوه شهادتش خبر داد!


یکی از دوستان این شهید در مصاحبه‌ای گفته است: مهدی همواره می‌گفت شهدا زنده‌اند و به این حرف اعتقاد قلبی داشت. ما این را در رفتار و عمل مهدی به عینه مشاهده می‌کردیم. برای همین همیشه به رفتار وکردارش توجه داشت، چون خود را در محضر خدا و شهدا می‌دید. هر زمان از کنار عکس شهیدی رد می‌شدیم، سلام می‌داد. یک بار از کنار عکس شهید ابراهیم هادی عبور کردیم. مهدی سلام کرد. باتعجب به مهدی گفتم: «مهدی جان حمدی بخوان، صلواتی بفرست، چرا سلام می‌کنی؟ در جوابم گفت: «ابراهیم زنده است و داره ما رو می‌بینه...»

در بخش‌هایی از وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم آمده است: «دوست داشتم یک بار هم که شده آقا را می‌دیدم و بعد از این دیار فانی رخت برمی‌بستم... به تمام دوستان و آشنایان و تمام کسانی که این وصیت‌نامه را می‌خوانند بگویید هر کاری که می‌توانند بکنند تا مبادا آقا لحظه‌ای از آن‌ها دلگیر و ناراحت شوند. از تمام دوستان و آشنایان تقاضا می‌کنم نگذارند رهبر انقلاب تنها و مظلوم بماند.»

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

آرزویی که بر دل شهید مدافع حرم ماند و رفت + عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار