ضرب و شتم وحشیانه زن جوان در بازداشتگاه آمریکا! +فیلم

ضرب‌وشتم شدید زن جوان در یک بازداشتگاه پلیس در آمریکا در حالی که دستبند به دستانش بسته شده بود خبرساز شد.

ضرب و شتم وحشیانه زن جوان در بازداشتگاه پلیس! + فیلم///دوشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک جوان در بازداشتگاه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو «جیسون لاتون»، گروهبان پلیس را در حال ضرب‌وشتم زن جوانی با نام «امی کونلی» در حالی که دست‌هایش توسط دستبند بسته شده است نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از آنکه امی ۳۵ ساله چند بار با پا به درب سلول می‌کوبد گروهبان جیسون با باز کردن درب سلول از این زن که ایستاده است می‌خواهد سر جای خود بنشیند. پس از خودداری امی از اجرای خواسته این مامور پلیس او ناگهان با پا به شکم این زن کوبید و او را داخل سلول نقش بر زمین کرد. در ادامه در حالی که امی فریاد می‌زند " تو داری به من آسیب وارد می‌کنی" این مامور به او می‌گوید خفه شود و سپس با مشت به صورت این زن کوبید و او را به داخل سلول پرتاب کرد.

این ویدئو نشان می‌دهد گروهبان جیسون سپس وارد سلول شد و این زن را بیرون کشید. در ادامه او با کمک چند همکار خود در حالی که امی نقش بر زمین شده، به پا‌های این زن پابند زد و دوباره او را به داخل سلول بازگرداند. این حادثه در تاریخ ۱۴ مارس در یک بازداشتگاه پلیس در ایالت ورمانت آمریکا رخ داد. امی در حالی که  مست بود به اتهام پاره کردن پیراهن یک مرد در سالن تیراندازی  شهر سنت آلبانز توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود.

پس از این حادثه امی در چند نقطه از بدن از جمله از ناحیه چشم راست دچار آسیب شدید شد. به دنبال این حادثه دپارتمان پلیس آلبانز اقدام به اخراج این گروهبان خاطی کرد. گروهبان جیسون با اتهامات جنایی روبرو و قرار است مورد محاکمه قرار گیرد.

انتهای پیام/

رفتار وحشیانه پلیس با زن جوان در بازداشتگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
بد جنس ترین کد خدا.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۴:۵۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
دیوانه خانه امریکا خدارو شکر کسی را در امریکا نداریم که توانستم حرف حق را بگم ژن ما خوب نیست ژن ما بی نهایت خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اینه چهره ی واقعی امریکا
آخرین اخبار