مهدی پاک‌طینت از افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مهدی پاک‌طینت مدیر توزیع برق شهرستان سمنان گفت: پروژه نصب یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت آمپر و احداث ۶۵۰ متر شبکه فشار ضعیف واقع در بلوار امین این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او به پروژه احداث ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و تجهیز دو ایستگاه هوایی در منطقه اعتضادیه به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: پروژه نصب هشت دستگاه پست هوایی به قدرت دو هزار و ۱۱۰ کیلوولت آمپر و احداث یک هزار و ۴۷۰ متر شبکه توزیع برق به‌منظور تأمین برق مشترکان در سطح شهرستان با هزینه ۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با بیان اینکه پروژه بهینه‌سازی ۲۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۸۵۵ کیلوولت آمپر و اصلاح دو هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتبار پنج میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: پروژه برقراری ۲۴ ست تیغه جداکننده بر روی خطوط فشار متوسط هوایی با مبلغ ۵۸۳ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری مربوط به این شهرستان است.

پاک‌طینت با ابراز اینکه پروژه اصلاح ۱۵ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت به‌صورت خط گرم با هزینه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های قابل افتتاح است تصریح کرد: پروژه توسعه هشت هزار و ۲۸۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول سه هزار و ۴۸۰ متر با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال، در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

او با عنوان اینکه پروژه بهسازی ۷۳۰ سرچراغ و احداث دو هزار و ۸۶۰ متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با هزینه سه میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال بهره‌برداری خواهد شد تصریح کرد: پروژه بهسازی دو هزار و ۱۷۰ انشعاب آمپری به مبلغ ۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال از زمره پروژه‌های قابل افتتاح به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام اینکه پروژه اصلاح ۱۱۵ انشعاب دیماندی و غیردیماندی با اعتبار دو میلیارد و ۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد گفت : پروژه بهینه‌سازی هفت دستگاه تابلو‌های فشار متوسط و فشار ضعیف پست‌های زمینی با هزینه دو میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال در هفته دولت سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / ر

جزئیات بهره‌برداری از ۱۱ پروژه برق‌رسانی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.