تیم ملی فوتبال امید ایران ۱۱ شهریور به ازبکستان می‌رود

شاگردان فرهاد مجیدی یازدهم شهریورماه راهی تاشکند می‌شوند تا ۲ بازی تدارکاتی را با تیم ملی امید‌ ازبکستان برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی آماده حضور در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌شوند که تلاش می‌کنند تا طلسم صعود به این مسابقات را بشکنند و بتواند به توکیو برسند.

سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال ایران) در حال هماهنگی با کشور‌های دیگر هستند تا برای تیم امید بازی‌های دوستانه مهیا کنند. به جز اردوی مرداد یوز‌های جوان که لغو شد، قرار است اعضای تیم در شهریور ماه با ازبکستان دیدار کنند و سپس در ماه‌های آینده با اندونزی بازی کنند.

قرار است یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) ۱۱ شهریور به تاشکند بروند و ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی امید‌ ازبکستان برگزار کنند.

همچنین در این بین قرار بود تیم امید در مهرماه با کرواسی نیز دیداری داشته باشد که بنا به دلایلی لغو شد و فدراسیون فوتبال درصدد است تا به جای آن، بازی با امارات را تدارک ببیند. قرار است حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به فدراسیون فوتبال کمک کند تا این بازی دوستانه مهیا شود و برخی‌ها از قطعی شدن این بازی صحبت کردند، اما یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: تیم ملی امید قرار است ۲ بازی تدارکاتی را با تیم ملی امید ازبکستان انجام دهد. همچنین بازی با امارات هم هنوز قطعی نشده، اما در حال تلاش هستیم تا این مسابقه نیز انجام شود.

او درباره نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ گفت: به احتمال زیاد حمید استیلی راهی تایلند می‌شود تا در مراسم قرعه کشی شرکت کند.


بیشتر بخوانید:

لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مارک ویلموتس

ویلموتس، تماشاگر ویژه بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ مرد بلژیکی به تایلند می‌رود

شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار