علوی: وزارت ورزش در سال جدید کمک مالی به فدراسیون نکرده است

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر تیم ملی امید احتیاج زیادی به منابع مالی دارد اما تاکنون وزارت ورزش کمکی نکرده است.

علوی: وزارت ورزش در سال جدید کمک مالی به فدراسیون نکرده است/ همه باید برای شکستن طلسم 40 ساله تیم امید کمک کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی اظهار داشت: فاصله زیادی تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمانده است و به زودی مسابقات انتخابی آن برگزار می‌شود. با وجود رقبای قدرتمند آسیایی، کار بسیار دشواری برای صعود به جام جهانی داریم. برای تامین بودجه مربوط به کادرفنی تیم ملی نگران هستیم. قسط اول هنوز پرداخت نشده و از اواخر سال گذشته، وزارت ورزش کمک مالی به فدراسیون نکرده است. در این مقطع انتظار همراهی و نگاه ملی به تیم ملی فوتبال داریم.

علوی در خصوص شرایط تیم ملی امید برای کسب سهمیه المپیک گفت: تیم ملی امید برای شکستن طلسم چند دهه‌ ای گام برداشته و همانطور که حمید استیلی، مدیر فنی تیم ملی امید گفته بود همه باید در این راه به فدراسیون کمک کنند. در اردوی اخیری که تیم‌های ملی امید و بزرگسالان به طور همزمان برگزار کردند، فدراسیون بهترین امکانات ممکن را در اختیار تیم ملی امید گذاشت. اعضای تیم ملی امید در هتل المپیک اقامت داشتند و با تیم ملی بزرگسالان یک بازی دوستانه برگزار کردند. در حال حاضر نیز برنامه بازی‌های دوستانه این تیم تدارک دیده شده و آن‌ها در ادامه اعزام‌هایی به خارج از کشور خواهند داشت. در این شرایط تیم ملی امید احتیاج شدیدی به کمک‌های مالی دارد، اما تاکنون هیچ کمکی به این تیم نشده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان نیز تصریح کرد: درباره مسابقات تیم ملی بزرگسالان در هفته جاری اطلاع رسانی خواهیم کرد. از جمع نفراتی که در تیم ملی حضور داشتند چند نفر مدنظر کادر فنی قرار گرفتند و در اردوی شهریور حضور خواهند داشت. همچنین پیش از بازی با هنگ کنگ، اردوی تیم ملی در تهران برگزار خواهد شد.


یبشتر بخوانید:

علوی: برگزاری بازی بدون تماشاگر تیم‌های ملی یک تصمیم جمعی بود

علوی: زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را نمی‌توانم اعلام کنم/سال آینده از فوتبال لذت می‌بریم

تیم ملی فوتبال امید یک - تیم ملی بزرگسالان یک/ شاگردان ویلموتس و مجیدی به تساوی رضایت دادند

علوی: از شفاف سازی استقبال می‌کنیم/ هر ابهامی وجود دارد به مراجع ذی‌صلاح اعلام شود


انتهای پیام/

اظهارات علوی درباره کمک مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار