جلسه سرنوشت ساز مسئولان فدراسیون فوتبال ایران - بلژیک

مدیران فدراسیون فوتبال ایران درصدد هستند تا جلسه مهمی را با مسئولان فوتبال بلژیک برگزار کنند.

جلسه سرنوشت ساز فدراسیون فوتبال ایران با بلژیکی‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات در روز‌های فیفادی (روز بازی‌های ملی) نیست و لژیونر‌ها برای حضور در تیم ملی امید با مشکل مواجه هستند.

امید نورافکن، یونس دلفی و اللهیار صیادمنش بازیکنانی هستند که در تیم‌های شارلوا بلژیک و فنرباغچه ترکیه بازی می‌کنند و اگر باشگاه‌های آن‌ها اجازه ندهند، این بازیکنان نمی‌توانند به اردوی تیم امید ملحق شوند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال کشورمان درصدد است تا با فدراسیون فوتبال این ۲ کشور به توافق برسد. فدراسیونی‌ها به همین دلیل ابتدا جلسه سرنوشت سازی با بلژیکی‌ها دارند.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در این باره بیان کرد: قرار است من یا مجیدی به بلژیک برویم و بررسی کنیم و ببینیم آیا می‌توانیم از بازیکنان مان در آن زمان استفاده کنیم یا خیر. اگر این ۲ باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان‌مان را ندهند ما نمی‌توانیم از آن‌ها در مسابقات تدارکاتی هم استفاده کنیم، چون فایده‌ای ندارد که لژیونر‌ها در بازی‌های دوستانه باشند، اما در مسابقات اصلی نتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: مسابقات در ژانویه برگزار می‌شود و اکثر باشگاه‌های اروپایی بازی ندارند و امکان دارد که بازیکنان را به ما بدهند. به هر حال باید یک تعاملی با فدراسیون بلژیک و ترکیه ایجاد کنیم.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال درصدد است تا برای تیم ملی امید با کمک از مارک ویلموتس که زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بوده است و نام آشنایی در فوتبال این کشور محسوب می‌شود، استفاده کند. همچنین حضور مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک نیز می‌تواند در این راه کمک زیادی به حضور بازیکنان جوان کشورمان در تیم ملی کند.

لازم به ذکر است نامه نگاری‌های ابتدایی در این باره انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این ۳ بازیکن در تیم ملی امید حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: 

استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود

فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد/ احتمال برگزاری اردوی مرداد ماه برای تیم امید

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار