استیلی: از ویلموتس برای در اختیار گرفتن دو لژیونر کمک خواستیم/ تعویق لیگ در برنامه‌های تیم ملی امید تاثیر گذاشت

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: برای در اختیار گرفتن دلفی و نورافکن، لژیونر‌های تیم ملی از ویلموتس کمک خواستیم.

استیلی: از ویلموتس برای در اختیار گرفتن دو لژیونر کمک خواستیم/ تعویق لیگ در برنامه های تیم ملی امید تاثیر گذاشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط دو ملی پوش لژیونر بیان کرد: امید نورافکن و یونس دلفی در تیم بلژیک حضور دارند که دو بازیکن خوب ما هستند و با ویلموتس سرمربی تیم ملی صحبت کردیم تا  برای در اختیار گرفتن این دو بازیکن به ما کمک کند. فدراسیون فوتبال نیز در این راستا به فدراسیون بلژیک و ترکیه نامه زده است. تلاش می کنیم تا بتوانیم به این دو کشور برویم تا اجازه ی این بازیکنان را دریافت کنیم. اگر نتوانند در تیم ملی حضور پیدا کنند آن ها را به اردو دعوت نمی کنیم.

او در ادامه گفت: فرهاد مجیدی در سفرش به اسپانیا با دو مربی این کشور صحبت کرده  که یکی از آن ها کنار تیم ملی قرار بگیرد. ما  رزومه های مربیان را به کمیته فنی ارائه می دهیم تا آن ها بررسی کنند.

استیلی اظهار کرد: با به تعویق افتادن لیگ برتر فوتبال اردوی‌های تیم ملی امید نیز عقب افتاد. در شهریور ماه دو بازی با تیم زیر ۲۳ سال کشور ازبکستان خواهیم داشت. بازی با تیم کرواسی در مهر ماه لغو شد و به روابط بین الملل فدراسیون اعلام کردیم تا بازی جایگزینی برای ما در نظر بگیرند. همچنین با حشمت مهاجرانی هماهنگ کردیم تا بتواند برایمان بازی تدارکاتی در نظر بگیرد. پس از قرعه کشی برای تیم ملی امید انتخاب بازی‌های تدارکاتی راحت می‌شود، اما متاسفانه زمان کمی پیش رو داریم. در ماه آبان دو بازی در اندونزی در پیش داریم و آذر ماه و دی به خاطر تعطیلی لیگ به دنبال کمپ اسپایر قطر خواهیم بود. متاسفانه به تعویق افتادن لیگ برنامه‌های ما را نیز دچار مشکل کرده است. در حال حاضر فقط فیفا دی را خواهیم داشت.

او در پایان بیان کرد: عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان  به علت اینکه به تازگی  هدایت تیم نوجوانان را بر عهده گرفته است قصد دارد تا بازیکنان را بشناسد. یکی از تیم های در اختیار عبدی به چین اعزام شدند. دستاورد تیم عبدی  فراتر از این تورنمنت است البته که باخت به افغانستان خوب نبود. مهمترین نکته در تیم های رده های پایه وجود باشگاه است که در این راستا باید صبر داشت.


بیشتر بخوانید: 

استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود

فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد/ احتمال برگزاری اردوی مرداد ماه برای تیم امید

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار