چاره اندیشی برای اصلاح برخی از فرآیند‌های حوزه کسب و کار

استاندار خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم بخشی از فرآیند‌های مربوط به صدور مجوز‌های کسب و کار با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در یکصد و سی و هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که به منظور بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری در کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در دفتر استاندار برگزار شد گفت: در سفر به شهرستان‌های استان تلاش کردیم که برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، هماهنگی و انسجام داخلی به وجود آوریم که خوشبختانه در منطقه ۱۰ از تقسیم بندی الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این اتفاق افتاده است.

او بر لزوم پیگیری تحقق وعده‌های معین‌های اقتصاد مقاومتی و دستگاه‌های مرتبط در راستای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکید و تصریح کرد: معتقدیم که با همین پیگیری‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات پیش روی توسعه و آبادانی شهرستان‌ها حل و فصل خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه به ظرفیت بالای صنعت گردشگری و بوم گردی در حوزه ایجاد اشتغال و خلق ثروت اشاره کرد و گفت: معاونت هماهنگی امور زائران استانداری در اسرع وقت نقشه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی هر شهرستان را به صورت تفکیک شده در اختیار معین‌های اقتصاد مقاومتی و فرمانداران قرار دهد تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

بهروز بنیادی نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شوراس اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: برای افزایش ثروت مردم در روستا‌ها باید وضعیت بازرگانی محصولات تولیدی روستائیان مورد توجه قرار گیرد چرا که در مرحله فروش مشکلاتی وجود دارد.

 او با تاکید بر ضرورت افزایش اعتبارات مربوط به آبخیزداری در استان تصریح کرد: امروزه حرکت به سمت هوشمند سازی روش‌های کشاورزی یک ضرورت به شمار می‌رود و معین‌ها هم در این خصوص باید پروژه‌های بومی، اما علمی را دنبال کنند.

در این جلسه مقرر شد، شرکت شهرک‌های صنعتی، برق واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاشمر را تامین کرده و برنامه ریزی لازم برای تولید و انتقال برق را انجام دهد.

شرکت توزیع برق استان هم متعهد شد با همکاری و هماهنگی اداره کل جهاد کشاورزی نسبت به تامین برق و روشنایی معابر مجتمع گلخانه‌ای کندر در شهرستان خلیل آباد حداکثر ظرف مدت یک ماه اقدام لازم را انجام دهد.

همچنین مقرر شد، پنجاه هکتار از اراضی شهرک صنعتی بردسکن طی تفاهم نامه‌ای به شهرک صنعتی خلیل آباد واگذار شود و این شهرک به شهرک صنعتی مشترک خلیل آباد بردسکن تغییر نام دهد.

 

انتهای پیام// ف.ص

 

تسهیل فرآیند های مربوط به صدور مجوزهای کسب و کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.