بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از دفاتر برخی از رسانه‌های این استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی از رسانه‌های این استان بازدید کرد.

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی از تعدادی از رسانه‌های استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه ها باید شنیدن حرف های مردم را اولویت اصلی قرار دهند.

او ضمن بیان این که باید در رسانه‌ها به طرح اقتصاد مقاومتی به صورت بسیار شفاف پرداخته شود، وضعیت اقتصاد استان را رو به جلو برشمرد و تصریح کرد: علی رغم تحریم‌ها در استان به سمت بازسازی اقتصاد پیش می‌رویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی افزود: شاهد هستیم در شرایط تحریم سرمایه گذاری‌های خوبی از جمله در حوزه فولاد در استان اتفاق می‌افتد البته در حوزه مس هم می‌توانیم فعال‌تر عمل کنیم.

رسولیان با اشاره به این که اولین هدف هر گردشگر وارد شده به مشهد زیارت است و خط قرمز‌های این حوزه باید رعایت شود، افزود: ما از هر پروژه مجوزدار و هر سرمایه گذاری مشروع در استان حمایت خواهیم کرد.

او تصریح کرد: از اشتغال حوزه زیارت و توریسم درمانی و بهداشت نباید در مشهد غافل شویم بنابراین این بخش‌ها باید فعال‌تر بشوند تا از ظرفیت زائرین حداکثر استفاده بشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: مدل مثلث اقتصادی فرهنگی استاندار تعامل بین دستگاه‌ها و ایجاد امید را به خوبی توانسته در استان ایجاد کند.

رسولیان ادامه داد: اگر امنیت و عبادت می‌خواهیم باید معیشت مردم تامین شود و این مقوله‌ای است که از مسیر آموزه‌های دینی باید ترویج داده شود.
 

بازدید معاون استاندار خراسان رضوی  از رسانه‌های این استان

 

انتهای پیام//ع.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.