روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب در کوچه نادمیان ساری آب آشامیدنی این منطقه قطع می‌شود.

بهمن آذرمنش رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به دلیل اتصال خطوط انتقال آب در کوچه نادمیان شهر ساری، مشترکان طالقانی ۱ و ۲، نادمیان و حقانی امروز شنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۱۱ صبح به مدت ۳ ساعت با افت فشار و یا قطع احتمالی آب مواجه می‌شوند.

او افزود: از ساکنان مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود ضمن مدیریت مصرف، نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود برای مصارف ضروری اقدام کنند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به نصب ۲۲ هزار و ۵۵۰ انشعاب فاضلاب خانگی در ساری گفت: در مجموع۳۴۰ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی انتقال فاضلاب در قطر‌های مختلف در این شهر احداث شد.

آذرمنش با بیان اینکه ۱۳۷ هزار و ۴۷۹ نفر در ساری تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۳ درصد مشترکان از خدمات فاضلاب شهری بهره‌مند هستند.

امور آب و فاضلاب شهری ساری دارای ۷۹ هزار و ۷۵۰ مشترک است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هدر رفت آب ناشی از شکستگی خطوط انتقال و یا شبکه آبرسانی، آن را به سامانه ۱۲۲ گزارش دهند.

انتهای پیام/ م

اتصال خطوط انتقال آب دلیل قطع آب در برخی از مناطق ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.