شناسایی ۶۰ بیمار مبتلا به سرطان روده در مرحله اولیه بیماری

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت:۶۰ نفر بیمار مبتلا به سرطان روده در مراحل اولیه بیماری در این شهرستان شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در نشست خبری گفت: بر اساس طرح غربالگری تست فیت که نشان دهنده خون مخفی در مدفوع است تعداد ۶۰ نفر بیمار مبتلا به سرطان روده در مراحل اولیه بیماری در این شهرستان شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

ناصر رستمی افزود: در طرح غربالگری فشار خون همچنین ۱۰۰ نفر بیمار مبتلا به فشار خون و ۳۰۰ بیمار مبتلا به دیابت بالای ۳۰ سال بدون اطلاع از بیماری خود شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع شدند.

او گفت: وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان موافقت کرده است و این بخش با کمک خیرین و اعتبارات دولتی راه اندازی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه پرونده الکترونیک سلامت برای تمام شهروندان ایجاد شده است افزود: برای ۹۳ درصد از افراد شهرستان گلپایگان خدمات بهداشتی ارائه شده است.

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان

برچسب ها: علوم پزشکی ، دیابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.