مراجعه بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ نفر به پایگاه‌های کنترل فشار خون بیمارستان بهشتی کاشان

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان گفت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ نفر به پایگاه‌های کنترل فشار خون در این مجتمع مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم کوچکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: روند اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در این بیمارستان رضایت بخش است.

وی افزود: کلاس‌های توجیهی آموزشی، فیلم‌های آموزشی و پروتکل نحوه گرفتن فشار خون صحیح؛ جهت ایجاد هماهنگی در اختیار تمامی پرستاران شرکت کننده در طرح قرار داده می‌شود.

کوچکی، با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های بیمارستان برای اجرای صحیح این طرح، از عوامل اجرایی خواست تا به نحو مطلوبی در این زمینه به مردم جهت حضور حداکثری در این طرح اطلاع رسانی شود.

وی، بهترین راه پیشگیری از این بیماری را اصلاح سبک زندگی دانست و گفت: اصلاح سبک زندگی به معنی داشتن فعالیت ورزشی منظم، تغذیه مناسب به ویژه محدود کردن مصرف نمک، چربی‌های ترانس و کنار گذاشتن مصرف فست‌فودها، تنقلات، ترک سیگار و الکل است.

 

راه اندازی بخش V.I.P در بیمارستان نقوی

 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در ادامه از تخصیص ۱۰ درصد از تخت‌های بستری بیمارستان نقوی کاشان به راه اندازی بخش V.I.P خبر داد و افزود: این بخش برای بیماران دارای بیمه تکمیلی و در صورت تمایل بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی نیستند و هزینه درمانی خود را طبق تعرفه مصوب بخش خصوصی پرداخت کنند راه اندازی شد.

کوچکی تصریح کرد: بر اساس مجوز صادره از وزارت بهداشت، تعداد ۴ تخت (۲ تخت در بخش مردان و ۲ تخت در بخش زنان) به صورت V.I.P در این بیمارستان راه اندازی شده که آماده همکاری با شرکت‌های بیمه تکمیلی جهت بستری بیماران متقاضی می‌باشد.

وی اظهارداشت: خدمات ارائه شده برای بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی هستند شامل خدمات هتلینگ، خدمات پزشکی دارای ارزش نسبی و ویزیت پزشکان، پاراکلینیک تا سقف تعرفه مصوب بخش خصوصی است.

به گفته وی، همچنین بیمارانی که دارای بیمه تکمیلی نیستند در صورت تمایل می‌توانند از خدمات بخش V.I.P با پرداخت هزینه درمانی خود طبق تعرفه مصوب بخش خصوصی استفاده نمایند.
شایان ذکر است بیمارستان نقوی کاشان، دارای ۹۵ تخت بستری است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار