۹۵ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد رفع شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ نقطه حادثه‌خیز کم‌هزینه زودبازده، امسال در نقاط مختلف این استان رفع شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد نصیری رادمدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵ نقطه از این تعداد از طریق خط کشی، اجرای شیار لرزان، روشنایی نقطه ای و اجرای حفاظ میانی رفع شدند.

او افزود: همچنین کار ۵۰ نقطه دیگر به شیوه تعمیر و مرمت و تعویض حفاظ کناری، ایمن سازی از طریق خاکریزی نقاط پرتگاهی و نصب گاردریل، لکه گیری موضعی و دیگر موارد انجام گرفت.

نصیری راد بیان کرد: هم اینک رفع هفت نقطه حادثه خیز پرهزینه دیربازده دیگر در سال جاری به جد در دستور کار قرار گرفته و میانگین پیشرفت فیزیکی آن ها ۴۰ درصد است. 

او با اشاره به آخرین وضعیت این هفت نقطه، عنوان کرد: حفاظ میانی در سه نقطه به طول سه کیلومتر و اصلاح نقطه حادثه خیز در چهار نقطه جاده ارتباطی شیراز به بابامیدان این نقاط انجام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است. 

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است. 

انتهای پیام/ط

رفع نقاط حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.