کارگردان برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم عنوان کرد؛

مسابقات سراسری قرآن از برنامه ایستگاه چهل و دوم پخش می شود

سلطانی نژاد گفت : چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در برنامه ایستگاه چهل و دوم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سلطانی نژاد کارگردان برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم گفت: موسسه خانواده عقیق همه تلاش خود را برای تولید مستند‌های روایی و جذاب به کاربرده تا این دوره از مسابقات قرآنی با سبک و سیاق جدیدی به مخاطبان عرضه شود.

سلطانی نژاد با بیان اینکه ایستگاه چهل و دوم عنوان ویژه برنامه پوشش چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم است افزود: این برنامه ۸۰ قسمتی از ۲۰ مرداد تا پایان شهریور ساعت ۷ صبح و ۴ بعد از ظهر از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

مدیر موسسه خانواده عقیق هم با انتقاد از بالا نبودن بهره وری سازمان‌های فرهنگی از ورود این موسسه به حوزه برنامه سازی تلویزیونی خبر داد و گفت: تقویت جریان فرهنگی انقلاب از مهمترین وظایف ما در تولیدات مکتوب و رسانه ایی خواهد بود.

آقای شریفی همچنین با گرامیداشت یادو خاطره جانباختگان حادثه منا از انتشار ۵ جلد کتاب از زندگی نامه ۵ نفر از شهدای قرآنی منا با عنوان مهاجران خبر داد.

رئیس بنیاد مسابقات سراسری قرآن کریم هم با بیان اینکه ۵۳۰ نفر از آقایان و ۴۱۰ نفر از خواهران راه یافته به مرحله کشوری به صورت استودیویی به مسابقات خود ادامه خواهند داد عنوان کرد: این رقابت‌ها در بخش‌های اذان، همخوانی، همسرایی، دعا، حفظ کل، حفظ ده جز، حفظ ۲۰ جز، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مغنی افزود: برگزیدگان به مرحله نهایی این مسابقات که ۶ مهر به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد راه می‌یابند.

انتهای پیام/ح

پخش مسابقات قرآن از برنامه ایستگاه چهل و دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار