ویدئویی از لحظه انحراف ناگهانی خودرو به داخل پیاده‌رو

انحراف ناگهانی خودرو به پیاده‌روی خیابانی در هند موجب زخمی شدن ۷ عابر پیاده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوانی که پس از مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی با خودرو کرده بود حادثه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های منطقه بنگلور هند رقم زد. انحراف این خودرو به سمت یک پیاده‌روی شلوغ موجب زخمی شدن ۷ تن شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدا بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو درحالی که ده‌ها تن از عابران پیاده در حال عبور از پیاده‌رو هستند ناگهان خودروی شاسی‌بلند از کنترل این مرد خارج شده و وارد پیاده‌رو می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این خودرو پس از انحراف به داخل پیاده‌رو با چند تن از عابران پیاده برخورد می‌کند.

راننده این خودرو که هویتش مشخص نشده توسط پلیس دستگیر و به بازداشتگاه پلیس منتقل شد. مجروحان نیز که بطور معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم بدر بردند برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. این اتفاق در ساعت ۲ بعد از ظهر روز یکشنبه رخ داد.

گفتنی است؛ این دومین حادثه طی یک هفته گذشته در هند است که در اثر مصرف مشوربات الکلی رخ می‌دهد. هفته گذشته نیز یک بازیگر هندی پس از تصادف با یک موتورسیکلت توسط چهار مرد که مست بودند از خودروی  بیرون کشیده شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

انتهای پیام/

عاقبت قرار گرفتن در پشت فرمان با حالت مستی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.