اقدام انسان‌دوستانه عابران پس از تصادف رانندگی در خیابان +فیلم

عابران پیاده در حالی که زن جوان پس از تصادف رانندگی در زیر چرخ‌های خودرو گرفتار شده بود توانستند، با اقدامی به موقع جانش را نجات دهند.

اقدام انساندوستانه عابران پس از تصادف رانندگی در خیابان + فیلم///صبح یکشنبه به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام ستودنی عابران پیاده که پس از یک تصادف رانندگی  جان زن جوانی را نجات دادند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این عابران با واکنش سریع و به موقع خود توانستند تنها در مدت ۱۳ ثانیه این زن را که به شکلی خطرناک در زیر یک خودرو گرفتار بود  بیرون کشیده و ناجی جان او شوند. قربانی پس از تصادف با یک خودروی‌سواری در وضعیتی خطرناک گرفتار شده بود.


بیشتر بخوانید: زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از مفقود شدن در جنگل! +فیلم


ویدئویی که منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است اقدام ستودنی این افراد  را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این زن جوان در حالی که یک چتر در دست دارد در حال عبور از خیابان دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک خودرو که قصد دور زدن از بریدگی خیابان را دارد از راه رسیده و به علت سرعت زیاد با این زن برخورد می‌کند. در حالی که قربانی به دلیل قرار گرفتن در زیر چرخ خودرو جانش در خطر است بلافاصله تعدادی از عابران پیاده با کمک یکدیگر اقدام به بلند کردن خودرو کرده و این زن را از زیر خودرو بیرون می‌کشند. این در حالی بود که تنها ۱۳ ثانیه از این حادثه رانندگی و قرار گرفتن زن جوان در آن وضعیت خطرناک می‌گذشت. در ادامه قربانی با آمبولانس اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

 این حادثه هفته گذشته در یکی از خیابان‌های شهر «میتان» واقع در استان گوئیژو چین رخ داد.

انتهای پیام/

عابران پیاده انسان‌دوست ناجی جان زن جوان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه-اهواز
۲۱:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
احسنت به اینهمه شعور و غیرتی که به خرج دادن.
خدا وکیلی اگر توایران خودمون همچین اتفاقی می افتاد،عابرین چکار میکردن؟!
به احتمال90 درصد ازبین عابرین 90 درصدشون گوشی بدست از صحنه فیلم نیگرفتن و اون بدبخت اون زیر می موند.
درخواست اندکی تأمل و تفکر
آخرین اخبار