زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از مفقود شدن در جنگل! +فیلم

کودک ۳ ساله‌ای که پس از مفقود شدن مجبور شد دو شب کامل را در یک جنگل مملو از خرس و گرگ بگذراند به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

زنده ماندن باورنکردنی کودک پس از مفقود شدن در جنگل! + فیلم///یکشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «کلیا بارخاتوف» که به همراه خانواده‌اش برای چیدن توت به جنگلی در منطقه «اومسک»  روسیه رفته بود ناپدید شد. این کودک خردسال ۴۰ ساعت بعد، در فاصله کمتر از ۱ مایلی محلی که مفقود شده بود پیدا شد.


بیشتر بخوانید: بلعیده شدن وحشتناک دست دختربچه چینی در پله برقی+فیلم


یک تیم نجات متشکل از گروه عملیاتی ۷۰۰ نفره با هلیکوپتر، سگ‌های زنده‌یاب و اسب  توانستند این کودک را در حالی که خواب بود پیدا کنند. ویدئویی که توسط یکی از اعضای این گروه نجات به وسیله تلفن همراه ضبط شده، لحظه پیدا شدن کودک را به تصویر کشیده است.

این ویدئو شوکه شدن کودک در لحظه رو به رو شدن با  تیم نجات را به تصویر کشیده است. این کودک پس از پیدا شدن به اعضای تیم نجات گفت که برای رفع تشنگی و زنده ماندن مجبور شده تا از آب یک باتلاق استفاده کند. تیم نجات پس از خوراندن مایعات گرم به کودک او را با یک هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل کردند.

 پس از اعلام مفقودی کلیا یک عملیات نجات در  محدوده ۵۰ کیلومتر مربعی از محل حادثه آغاز شد. این کودک در حالی از این حادثه جان سالم بدر برد که در این جنگل حیوانات درنده‌ای مانند خرس، گرگ و سیاه گوش ( Lynx ) زندگی می‌کردند و دمای هوا شب هنگام به ۵ درجه سانتی گراد می‌رسید.

انتهای پیام/

پیدا شدن کودک خردسال مفقود شده پس از ۴۰ ساعت در جنگل

برچسب ها: کودک ، مفقود شدن ، جنگل ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار