جشنواره تئاتر مریوان کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان چند کارگاه آموزشی را با حضور مدرسان خارجی برگزار می‌کند.

جشنواره تئاتر مریوان کارگاه آموزشی برگزار می‌کندبه گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، همزمان با ایام برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان چند کارگاه آموزشی با حضور مدرسان خارجی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های پیش‌بینی شده همزمان با برگزاری این رویداد با هدف ارتقای بنیه علمی حوزه تئاتر خیابانی در بخش "آموزش" برگزار خواهد شد.

در این راستا کارگاه "عملی مکزیک" با حضور حداکثر ۲۰ نفر، ۲۵ سال به بالا طی پنج جلسه برگزار می‌شود. این کارگاه در پی کشف تکنیک‌های تئاتر گرتوفسکی کارگردان معروف لهستانی است. شرکت‌کنندگان در آغاز این کارگاه یک کار سه دقیقه‌ای بدون متن را از طریق صدا و موسیقی (از آغاز- میانه- پایان) ارائه می‌دهند. در پایان کارگاه نیز اجرایی را خلق خواهند کرد که در طول جشنواره در یک مکان عمومی نمایش داده می‌شود.

همچنین کارگاه آموزشی دیگری با عنوان "بدن، صدا، حرکت" با حضور میگل آنخل ولانچ وز مدرس بین‌المللی از کشور مکزیک، در ایام جشنواره برگزار خواهد شد.

"خلق شخصیت به وسیله ایماژ" عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که با حضور تیتیا بومیستر مدرس بین‌المللی از کشور هلند هم‌زمان با روز‌های برگزاری جشنواره میزبان هنرجویان خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با محوریت گردشگری و با دبیری فاتح بادپروا یکم تا پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

چه خبر از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار