رونمایی از ۳ داروی جدید آستان قدس رضوی

سه داروی جدید شرکت داروسازی ثامن با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.

رونمایی از ۳ داروی جدید آستان قدس رضوی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، شرکت داروسازی ثامن وابسته به هلدینگ سلامت و داروی سازمان اقتصادی رضوی سه محصول جدید خود شامل «سدیم کلراید استنشاقی ۷ درصد (سالین هایپر تونیک)»، «پتاسیم کلراید ۱۵ درصد در آمپول ۱۰ میلی‌لیتری پلی پروپیلنی» و «لووفلوکساسین تزریقی» را با حضور جمعی از مدیران در این شرکت رونمایی کرد.

سدیم کلراید استنشاقی ۷ درصد (سالین هایپر تونیک)، («odium chloride Inhalation)؛ ۷ درصد با نام تجاری «ثاموسالین» برای بهبود عملکرد ریوی از طریق هیدراته کردن و تسهیل خروج ترشحات استفاده می‌شود و ویژگی‌های آن شامل تک دوز بودن در مقایسه با سدیم کلراید ۵ درصد، کاهش احتمال ابتلا به عفونت‌های ریوی، مقرون به صرفه بودن و استفاده راحت‌تر در مقایسه با سدیم کلراید ۵ درصد و استریلیتی بالاتر در مقایسه با سدیم کلراید ۵ درصد در هنگام مصرف است.

بیشتر بخوانید:معرفی ۲ داروی جدید داروسازی ثامن در مشهد

از پتاسیم کلراید ۱۵ درصد در آمپول ۱۰ میلی‌لیتری پلی پروپیلنی «Potassium Chloride»؛ ۱۵ درصد برای پیشگیری و درمان کمبود پتاسیم خون استفاده می‌شود. این محصول در کودکان تحت درمان طولانی‌مدت با آدرنوکورتیکوئید‌ها و همچنین در سیروز کبدی همراه با آسیت، اسهال، استفراغ طولانی نفروپاتی تخلیه‌کننده پتاسیم کاربرد دارد. کاهش هزینه‌های درمانی به دلیل تولید در حجم پایین‌تر، از دیگر ویژگی‌های این دارو است.
بیشتر بخوانید:۴ بسته دارویی ویژه بیماران هموفیلی و کلیوی تولید شد

لووفلوکساسین تزریقی (Levofloxacin)، ضدباکتریایی وسیع الطیف با اثرگذاری مؤثر بر روی باکتری‌های گرم مثبت، درمان عفونت‌های پنومونی مقاوم به پنی‌سیلین، خط اول درمان پروستاتیت باکتریال حاد و مزمن، قابلیت انفوزیون مستقیم به بیمار، پر شده در کیسه سه‌لایه شفاف آماده مصرف با گرید مخصوص محلول‌های تزریقی با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر است.

شرکت داروسازی ثامن به عنوان بازوی اجرایی توانمندی برای تولید دارو در کنار دولت در مسیر ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی بیش از ۳۸ هزار مترمربع در پرتوی عنایات ویژه امام هشتم (ع) در مشهد در حال فعالیت است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

رونمایی از محصولات جدید دارویی آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.