کنایه ترامپ به هندی صحبت کردن نخست وزیر هند +فیلم

هندی صحبت کردن نارندرا مودی، نخست وزیر هند در نشست مشترک او با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس سران گروه جی ۷ با واکنش ترامپ همراه شد.

کنایه ترامپ به هندی صحبت کردن نخست وزیر هند + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و پنجمین اجلاس سران هفت کشور صنعتی جهان، موسوم به گروه جی ۷ از شنبه شب در اقامتگاه تفریحی بیاریتز فرانسه آغاز به کار کرد. این اجلاس از آغاز با حاشیه‌های زیادی؛ از حسادت زنان رهبران حاضر در این اجلاس تا دعوای ناموسی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با رئیس جمهور برزیل همراه بوده است.


بیشتر بخوانید:حسادت رهبران گروه ۷ و همسرانشان سوژه رسانه‌ها شد +تصاویر


اما یکی از حاشیه‌های دیگر این اجلاس واکنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به هندی صحبت کردن نارندرا مودی، نخست وزیر هند در نشست مشترک با او در حضور خبرنگاران بود. هنگامی که خبرنگار درباره گفتگوهای بین دو رهبر سوال کرد پس از پاسخ ترامپ به خبرنگار هندی، مودی با زبان هندی به خبرنگار گفت: "من فکر می‌کنم باید اجازه بدهید ابتدا ما با یکدیگر مذاکره کنیم و بعد ما آنچه را که نیاز است بدانید به شما خواهیم گفت."

در این لحظه ترامپ که از حرف‌های مودی چیزی متوجه نشده بود صحبت مودی را قطع کرد و گفت: " آقای مودی واقعا انگلیسی را به خوبی صحبت می‌کند... فقط نمی‌خواهد که انگلیسی صحبت کند."

در این لحظه دو رهبر به‌ویژه نخست وزیر هند شروع به خندیدن کردند و مودی که از واکنش کنایه آمیز ترامپ به هندی صحبت کردن خود غافلگیر شده بود در حالی که می‌خندید با دست چپ محکم روی دست ترامپ زد.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید: ناموسی شدن دعوای دو رئیس جمهور فرانسه و برزیل +تصویر


انتهای پیام/

واکنش ترامپ به انگلیسی صحبت نکردن نخست وزیر هند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.