حمله مسلحانه به سوپرمارکتی در تگزاس آمریکا +فیلم

بر اثر تیراندازی مرگبار یک فرد مسلح در سوپرمارکتی در ایالت تگزاس آمریکا شمار زیادی از شهروندان کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شبکه‌های مجازی ویدئویی از تیراندازی که روز گذشته در فروشگاه والمارت در شهر ال‌پاسو ایالت تگزاس آمریکا رخ داد، منتشر شده است.

همان طور که در فریم‌های ارسال شده در توییتر مشاهده می‌شود، چندین مصدوم در پارکینگ فروشگاه حضور دارند. پیش از این، گزارش شده بود که در نتیجه حمله مرد مسلح به مرکز خرید والمارت در شهر ال پاسو در تگزاس، ۲۰ نفر کشته و ۲۶ نفر دیگر زخمی شدند که بسیاری از آن‌ها در وضعیت وخیمی قرار دارند.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند عامل تیراندازی مرگبار در فروشگاه والمارت شهر ال‌پاسو در ایالت تگزاس جوان سفیدپوستی به نام "پاتریک کروسیوس" است. کروسیوس ۲۱ ساله و اهل دالاس، پیش از دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تیراندازی را به خاطر هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است.

مرکز خرید محل وقوع تیراندازی در مجاورت مرز آمریکا و مکزیک واقع شده است. بخش قابل توجهی از بازدیدکنندگان آن، مکزیکی‌هایی هستند که برای خرید به ال پاسو می‌آیند.

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ تیراندازی در تگزاس را "اقدامی بزدلانه" خواند و آن را محکوم کرد. ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: "هیچ دلیل یا بهانه‌ای وجود ندارد که بتواند کشته‌شدن افراد بی‌گناه را توجیه کند."

انتهای پیام/

انتشار ویدئویی از حمله وحشیانه به فروشگاه تگزاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار