عضو شورای شهر شیراز؛

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی با افتتاح دو فرهنگسرا

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از توسعه‌ی زیرساختهای فرهنگی شیراز با افتتاح دو فرهنگسرا در شمال و جنوب شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: فرهنگسرای چهار و ۲۰۰ مترمربعی شهرک فرزانگان در یکی از مناطق جنوبی شهر شیراز و مجاور شهرک‌های حاشیه کمربندی و همچنین فرهنگسرای سه هزار و ۷۰۰ متر مربعی حکمت واقع در شمال غرب شیراز دو پروژه فرهنگی شهرداری است که به زودی افتتاح می‌شوند.

او ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از این دو پروژه، شهروندان شیرازی شاهد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شمال و جنوب شهر باشند.

عضو شورای شهر شیراز همچنین تقویت زیرساخت ‎‌های فرهنگی را مقوله‌ای حائز اهمیت برای شورای شهر و شهرداری دانست و افزود: با افتتاح دوفرهنگسرا در شهرک‌های فرزانگان و گلستان بخشی از نیاز‌های شهروندان این شهرک‌ها و شهرک‌های مجاور آن رفع می‌شود.

قائدی با بیان اینکه سالن ورزشی، سالن سینما، فضای تجاری، کافی شاپ و فضا‌های آموزشی ازجمله امکانات این دو پروژه فرهنگی است، عنوان کرد: افزایش سرانه فرهنگی، ورزشی، ایجاد نشاط و سرگرمی، ارائه خدمات فرهنگی، خدماتی و تجاری از جمله اهداف اجرای دو فرهنگسرای محمد بهمن بیگی و حکمت بوده است.

او با تاکید بر اینکه برخی مناطق شهر نیازمند تامین زیر ساخت فرهنگی است، ادامه داد: احداث سالن نمایش سایه، شامل سالن‌های نمایش، تمرین، آموزش، کافی شاپ به متراژ ۴ هزار متر مربع و دو هزار و ۵۰۰ متر مربع محوطه‌سازی واقع در بلوار نصر درمنطقه یازده و فرهنگسرای لاله در منطقه دو شهرداری شیراز، دو پروژه فرهنگی است که مراحل اجرایی آن‌ها به زودی آغاز می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های فرهنگی قابل افتتاح، ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی دیگر نیز در سطح شهر آماده بهره برداری است، گفت: بوستان حاشیه‌ای رهگذر، دیوارگذاری و نرده‌گذاری رودخانه نهر اعظم در منطقه شش شهرداری شیراز، بلوار تخت جمشید در منطقه ۷ شهرداری، پارک جنگلی کوی زهرا در منطقه دو شهرداری، پروژه‌های لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی، پیاده‌روسازی و همسان‌سازی معابر بخشی از این پروژه‌ها است.
انتهای پیام/م

افتتاح دو فرهنگسرا در شمال و جنوب شهر شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار