نبوی در توییتر نوشت:

خاک بر سر هنری که منشاء آن پول کثیف باشد

شاعر پارسی گوی کشورمان با انتشار پستی در توییتر، نسبت به اظهارات مهدی سلطانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون درباره پول‌های کثیف، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان که البته وجهه خوبی هم در میان مردم دارند، در مقام دفاع از حضور پول‌های کثیف در سینما کشورمان، هر از چند گاهی اظهارنظرهای عجیبی را بیان می‌کنند که جای تامل دارد. اکبر نبوی شاعر معروف کشورمان، در واکنش به گفته‌های یکی از این هنرمندان با انتشار پستی در توییتر نوشت:

«روزگاری؛ ناصرخسرو می‌فرمود:
من آنم که در پای خوگان (خوکان) نریزم
مر این قیمتی دُر لفظ دَری را

امروز، مهدی سلطانی (بازیگر سریال شهرزاد) در دفاع از حضور پول‌های کثیف می‌گوید: «چه فیلتری بهتر از هنر و فرهنگ، این پول کثیف را تمیز کند؟»

خاک بر سر هنری که منشاءاش پول کثیف باشد.»

خاک بر سر هنری که منشاء آن پول کثیف باشد

گفتنی است، ماجرای ورود پول‌های کثیف به سینمای ایران، چندی است که اذهان خاص و عام را به خود مشغول کرده است. متاسفانه برخی از دست‌اندرکاران عرصه هنر به‌ ویژه سینما با حمایت‌های مالی کلان از سوی عده‌ای ناشناس و گاهی هم شناخته‌شده، به طور هدفمند و سفارشی اقدام به ساخت و تهیه سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی می‌کنند که در بیشتر موارد تهدیدکننده فرهنگ و امنیت نظام و کشور است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سینما ، هنر ، شعرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار