هشدار، سایت های جعلی در کمین شهروندان

کلاهبردارن با راه اندازی سایتى جعلی اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی شهروندان و متعاقبا برداشت غیرمجاز و خالی کردن حساب بانکی آنان می‌نمایند.

هشدار، سایت های جعلی در کمین شهروندانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی مهدی حقدادی سرپرست دادسراي فضاي مجازي مرکز خراسان رضوی گفت: در روز جاری سایتى جعلی تحت عنوان تایید هویت آگهی‌های سایت دیوار"https://divar-api.website" راه اندازی شده که از شهروندان می‌خواهد مبلغ ۱۰۰۰ تومان را برای تایید هویت و انتشار آگهی خود پرداخت نمایند و در ادامه با نمایش یک درگاه پرداخت جعلی اقدام به سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی شهروندان و متعاقبا برداشت غیرمجاز و خالی کردن حساب بانکی آنان می‌نمایند.

او ادامه داد: علیرغم اینکه به موضوع با فوریت ورود کردیم، اما متاسفانه مشخص شد به محض فیلترشدن آدرس سایت جعلی، متهمان مربوطه اقدام به تعریف و ارائه آدرس جدید و مشابهی می‌نماید که برهمین اساس به نظر می‌رسد که باندی سازمان یافته با برنامه ریزی قبلی و آدرس‌های جعلی فراوانی آماده نموده که پس از فیلترینگ آدرس قبلی، آدرس جدید ارائه نماید.

سرپرست دادسراي فضاي مجازي مرکز خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از ورود به اینگونه سایت‌ها پرهیز کرده تا در دام کلاهبرداران رایانه‌ای گرفتارنشوند.
 
انتهای پیام //ف .ک
 

کلاهبرداران با سایت های جعلی در کمین هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.